mandag, oktober 01, 2007

Jeg har ikke noe og vise fram av ting jeg har laget. De e runder produksjon,
skal damper, syes i knapp.
Bilder fra treffet har jeg heller ikke lagt ut men sendt dem til den
"treffbloggen" som skulle lages.
Jeg er blitt tagget av vibbedille.
7 sannheter om meg selv?
1)Jeg elsker blålyset som kommer etterhvert her i nord nå. Nydelig
2) Jeg har to 2 svigermødre men har bare hadd samme mannen og han er far til mine 3 barn.
3) Jeg er brannkonstabel
4) Jeg liker gammel arkitektur , hus med sjel
.
5) Alene hjemme med masse garn utover så det kan beundres. Topp.
6) Liza Marklund og Unni Lundell er krimforfatterne mine. Den røde vargen og Rødhette.
7) Sjokolade og Tab ekstra er godt til både strikking og lydbøker.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det har vært skikkelig gøy å lese de taggegreiene - man lærer folk å kjenne på ett annet vis. Klem